Dagens Ridpass

Dagens Ridpass!
Red till vattnet idag med Ida- Victor, Hanna-Laban och Tilda-Comet. Vi red väldigt lungt, travade lite och galoppade bara nån liten sträcka. Först så rider man på en väg och sedan svänger man in på en skogstig om man ska till vattnet. Tyvärr har dom huggit ner en massa skog och förstört där så det var verkligen inte fint! När vi kom ner till vattnet så red jag bara i, Jag och Tilda, och han brukar stanna och tramsa men nu bara gick han i!
Så klart så tyckte han det var kul när han var i, han började plaska och trava runt. Jag blev hel blöt eftersom att det stänker som attan, och då kan ni ju tänka er luddet på sadelgjorden! Det var helt dyblött. Kom tillbaka, fixade bebisen och skyndade mig till bussen. Imorgon tänkte jag städa lite hos honom, alltså i skåpet och sådant, innan hopplektionen på Lukas!

Kommentarer
sofia Kommenterade...

har sett att många siggesta ryttare brukar rida till "vattnet", hur rider man dit och får man plaska där?

Datumet 2011-05-11 och klockan 13:38:11 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://sundsryttare.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0