Förvånad

nellie berntsson som ni alla nog vet vem det är om inte gå in här
hon ska sälja sin Ponny thona och nyligen sålde hon sin andra ponny så ni har hon en poni kvar. Men varför ska hon sälja Thonna när det går som bäst? en klurig fråga
men här har vi svaret:
Jag har blitt erbjuden att få tävla & köpa en C ponny. En dröm som förmodligen kommer passa mig perfekt. Valet att plocka bort en ponny, föll på Thonna.
Då Stella ALDRIG kommer att säljas.
Jag & Thonna har MASSA resultat & vinster att se tillbaka på detta året.

Ibland måste man ta beslut.....även om det är svårt.
Tyvärr föll mitt val på Thonna......men hon kommer ta en annan
ryttare till massa ärovarv, exakt som hon gjort med mig.


Kommentarer
Mirjam Kommenterade...

sv: Ååh, ni har så fina hästar på eran ridskola :) Har sett flera ekipage på dressyr tävlingar och hopptävlingar när vi har tävlingar :)

Datumet 2011-05-15 och klockan 21:51:04 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0