Fredagen & Lördagen

På Fredags så praoade Inter Sport och efter det så åkte jag till Siggesta och träffade Elin och fixade Snoffe. Dushade, flätade och la fram saker till honom och sen tog vi bussen till Ålstäket där Elin mamma hämtade oss. Sen så åkte vi till Fågelbro och fixade klar Elins medryttarhäst Empe. Sen åkte vi hem till henne, åt mackor och sånt och somnade inte förräns 11-12, fast vi kom tillbaka från stallet vid typ 11. Vi hade det fett mys! ♥

På Lördagen så vaknade vi klockan 3, slumrade tills kvart i 4. Vi gick upp, åkte och hämtade Empe, åkte och hämtade Snoffe, åkte till tävlingen. Det gick bra, tävlingen var på Roo Gård och var väldigt anordnad. Siggesta red bra, men tyvärr ingen placering. Mer bilder i morgon!
Elin & Empe ♥

Kommentarer
Sandra Kommenterade...

Har en fråga om ni skulle kunna visa hur ni fixar eran design och även meny skulle bli sjukt sjukt glad om ni kunde göra det :D älskar älskar älskar bloggen

Datumet 2011-05-14 och klockan 23:41:28 Vi tackar för din kommentar!
Veronica Kommenterade...

Sv; Oherregud, hur kan du? Jag skulle inte kunna gå upp. Dom skulle få dra mig upp ur sängen och hälla vatten på mig och allt möjligt. Skulle verkligen inte kunna gå upp.. HAHA! :P <3

Datumet 2011-05-15 och klockan 00:47:11 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://bburman.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0