Hiss/Diss *UPPDATERAD*


Halstäcken! Diss för mig!

Anonym om Hiss/Diss:
Kan du inte förklara VARFÖR du dissar det? :) Skulle vara kul!
SV: Jag personligen tycker för det första att det ser väldigt fult ut eftersom att hästen ser ut som en slags mullvad.

Sedan tycker jag att halstäcket inte ens passar in i täcket utan jag tycker det mer ser ut som en extra jobbig grej. Dessutom är det otroligt jobbigt att sätta på och ta av halstäcken!

Och för det tredje så är det så att hästens päls mår bra av att andas. Att lägga på flera lag på ställen där hästen kan klara sig utan tycker jag är taskig. En häst mår bättre av att få vara lite fri. Dessutom så upplever hästen saker flera grader varmare har jag läst, så ofta behövs det inte.

Jag tycker att hästen ska få stå så mycket utan täcke som det går :) Täcket åvan ska även vara ett sommartäcke (?)

Var det ett bra svar, Anonyma kommenteraren? Gärna namn nästa gång :)

Vad tycker världens bästa bloggläsare? :)
/Vilma

Kommentarer
Anonym Kommenterade...

Kan du inte förklara VARFÖR du dissar det? :) Skulle vara kul!

Datumet 2011-05-23 och klockan 20:30:58 Vi tackar för din kommentar!
Jossan Kommenterade...

Förlåt det var jag som kommenterade men namnet försvann ;)

Datumet 2011-05-24 och klockan 12:17:45 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0