Klassresan

Dag 1: Först åkte vi buss i typ jätte länge. Sen färja. Sen fick vi gå och packa upp våran packning och bädda, jag suger på att bädda! Så affe fick hjälpa mig med det.... jag bodde meh camen o tilda! Vi bodde i den stora stugan där alla tjejer bodde och affe,jacke,wille,ludde. Det var askul. grillade marshmelows. Satte eld på 1 tappade 3 i askan o åt 1.
vi badade två gånger också och gick på nån jättetråkig promenad. Jag sa också -hållkäften till tilda i sömmnen :)

Dag 2: Var jättetrött! Vi gick och gjorde tråkiga saker som gå på nåt jättelitet museum och sånt!
Men vi fick åka traktor med släpp. Vi fick också köra 5 kamp o mitt lag vann.

Billlddderrrr.....

såg helt muppad ut, så täckte för ansiktet.


Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0