Ponnyrundor

Idag så vaknade jag klockan åtta, somnade om och vaknade 20 över nio... Min buss gick kvart i tio och det tar en kvart till bussen. Great! Men mamma den ängeln skjutsade mig till bussen.

Kom till stallet, mockade+fixade mat och gosade och borstade. gav honom medicin, han var snäll men euh så han dreglade...

Sedan gick jag på banan i bara grimman, vilket jag inte skulle ha gjort då han slet sig sprang iväg, lät sig fångas och slet sig. Och sedan började Laban springa runt och busa i hagen så då började Cooper leka med honom från banan... Han såg ut som en arab och jag var livrädd för att han skulle göra illa sig!

Fick hjälp av Ava som hämtade havrehink och Ina som hämtade träns. Fick tag i honom, tränsade, gick lite med honom och in i boxen.

Sedan gick jag ponnyrundor och efter det kom mamma och hämtade mig! :)

Cooper verkar inte riktigt fixa boxvila... Men han hoppar ut ur sjukhagen så det finns inte mycket att välja på :/

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0