Småfix

Småfixat lite med bloggen, mest vid kommentarerna. Så nu kan ni ju kolla där och passa på att lämna en kommentar... hehe.

Idag har jag i alla fall varit funktionär när skolans f-3 haft friluftsdag. Jag hade hand om Björknäsjoggen, en liten slinga dom skulle springa.

Först hade vi en lite 10 minutersuppvärmning och sen sprang vi med dem, och efter det fick dem festisar och bananer och så lekte vid lite. Var i en funktionärsgrupp med 4 andra. Dem små förskoleklassarna pressade sig runt den här rundan på 3 MINUTER, och då var det 450 meter plus en urjobbig uppförsbacke.

Helt stört asså, och det var tre olika grupper som var hos oss. Så jag är dö trött, och sen ska jag rida Tin... Herregud alltså.

fin bild (hm) från förra torsdagen, vad jag gör med mina händer är ju en annan historia...

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0