Tråkdag.

Ingen rolig dag idag. Gick bara runt och oroade mig för min pluttis. Så tänkte bjuda på gamla bilder!
Jag och Snoffe för längesen! Tävling.
Jag och Ernst för längesen...
Jag och Lukas för ganska längesen. Ser stört ut, javet.
Vera och Cooper, väldigt länge sen.
Uteritt i somras
(C) VILMA OCH HÄSTARNA WWW.VILMAOHASTARNA.BLOGG.SE FÖRBJUDET ATT KOPIERA!!!!!!!!  TACK FÖR ATT NI RESPEKTERAR!! :)
Cooper förra vintern
Cooper och jag, 2008

Jag och söta lilla Lukas på tävlingen 9/4. Snygg var hästen, ryttaren däremot.
Tycker ni att det är kul med flashbacks?

Kommentarer
gabriella Kommenterade...

Hejsan!

Nu finns dagens blogg vinnarna uppe på bloggen! :)

kika in och se om det blev du! Kramar!

Datumet 2011-05-16 och klockan 20:11:42 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0