Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

En liten annorlunda händelse...
Igår stog jag och borstade Victor efter ridpasset, han var svettig. Så han började skrapa med benet. och då trodde jag att han ville ha mera torv trä (han äter träbitarna i torven). Men sen ser jag hur han lägger sig ner och rullar som en galning och sen ställde jag mig mot ett hörn där krubban va och så råkade han rulla mot mig, så han skulle kunna sparka mig eftersom han inte har kontroll över benen. Men det var kul att se han rulla sig i boxn, har bara sett han göra det i hagen :P Tur i otur

Jag älskar dig mest i hela världen

Kommentarer
Emilia Kommenterade...

Sööt bild på dig och victor <33333 :)

Datumet 2011-05-07 och klockan 20:35:41 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0