Victor är halt.. :(

Vilma har ju redan skrivit lite om det, men jag vill också skriva :(

När dom skulle ta in hästarna till Lunch var han helt normal och sen när dom skulle släppa ut dom så var han JÄTTE halt.

Så då tog Anne in han och kollade på han. Inget sår, det var i hoven han hade ont och lite svullen på benet. Inga stenar i hoven eller något annat. Det är en typiskt tecken på hovböld, att det kommer så fort.
Men nu har han grönt bandage och idag kommer hovslagaren kl 9 och kollar om det inte är en hovböld blir det veterinär.
Men vi håller tummarna på Hovböld!

Älsklingen ♥♥♥♥♥♥ Snälla bli bra ♥
Du betyder allt för mig utan dig vore jag halv. I  L O V E  Y O U
KÄRLEKEN TILL DIG ÄR OBESKRLIVLIG, DU ÄR SÅ GULLIG OM JAG ÄR LEDSEN ÄR DU LEDSEN.

Vill ni få ett åsiktsinlägg om hovböld?

Kommentarer
Emilia Kommenterade...

Ja <33333 :)

Datumet 2011-05-12 och klockan 08:19:27 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0