VINNAREN

Nu har jag avslutat frågesporten och gjort det så att jag har tagit alla som hade alla rätt, vilket var fyra stycken: Jossan,  Mina, Emilia och Sofia & Isabelle. Sen så gjorde jag 4 lappar, en till varje, och la i en burk och sedan skakade jag, tog upp en lapp. Det var försten upp till 3, vilket en blond liten tjej var bra på... Vinnaren....

Hon har en egen, prickig häst, står på Siggesta och är en allmänt underbar tjej, hon har blivit utsedd till Veckans Länk och är himla duktig på att kommentera! Jossan såklart! Det är Jossan, med bloggen Goodness som vann! LÄNK!
'
Hon vann en design, ifall hon vill ha en, gästboksinlägg och en evig länk! Grattis Jossan, the winner!
Kommentera detta inlägg Jossan med vad du vill ha så får du mer info sen :)!
Josefine & Samson. Så snygga så man dör!

Kommentarer
Anonym Kommenterade...

jag var också med i den frågesporten och jag har skickat till er tre gånger :O :O

Datumet 2011-05-06 och klockan 21:47:19 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://kingsempire.blogg.se/
Anonym Kommenterade...

Från Elin Karlsson

Datumet 2011-05-06 och klockan 21:47:51 Vi tackar för din kommentar!
Jossan Kommenterade...

Åååh vad kul att jag vann! :D



Jag vill gärna ha allt, men dock inte design då jag fick en ny för ungefär 2 minuter sen.. :P



Puss och kram på er!

Datumet 2011-05-06 och klockan 21:49:22 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0