Dagens ridpass 8/1 2012

Jag fick rida med på en lektion idag. Nivån på den var nybliven K3, det är ungefär den nivån min lillesyster rider på. Jag har redan gått förbi den nivån, men det var den jag kunde rida i. Vi övade lite på övergångar, volter, halter, och skänkelvikningar. Det var väldigt bra för då kan det få en "finputs" Victor var väldigt pigg och tyckte det var spännande att rida med massa andra, han fick även hjälpa en häst genom att vara draghjälp. Formen satt inte så fint. Men det kändes som han lyssnade på mig förutom när han blev väldigt stark. Jag har även lite och berätta för er, men vill att allt ska vara klart.


Kommentarer
Jenny Kommenterade...

Jag tycker att du och din ponny är jette fina!

Varför inte maila till våran HOT or NOT?

[email protected]

Datumet 2012-01-09 och klockan 16:45:29 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0