Fem saker du inte visste om Vilma!

* Jag är sjukt svag för kärlekshistorier, filmer eller böcker, jag börjar gråta till allt i princip. Kärlek är det finaste jorden har! ♥

* Jag älskar te och dricker det hur mycket som helst.

* Jag bakade mina första Chockladsufflér idag och dom blev jättelyckade!

* Jag är kär ♥

* Blondinbella är en stor förebild för mig, jag tycker hon är äkta och sund rakt igenom. Dessutom etsade ett par ord hon skrev i två inlägg sig fast i mitt huvud: "Jag tror allt blir mycket lättare om man har något man verkligen brinner för" och "Trivs med din kropp, när jag började göra det så blev det mycket lättare att njuta av livet!". Åh så sant!

/vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0