Fix och trix

Idag vaknade jag upp hos Emilia med Tilda och Mathilda. Hade kvart på mig att göra mig i ordning för att mamma skulle hämta upp mig. Eftersom Ebba skullle träna för Emelie Brolin. Det gick super bra hon var verkligen en bra tränare. Stark rekommendation. Jag hängde med för det var kul och nyttigt att se på träningar, plus att jag ville se hur det gick och gosa med Victor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska fixa lite för imorgon, har det mesta i stallet. Smörjde tränset lite snabbt idag också. Det börjar kl 10 med banbyggning men vi ska vara där lite innan och släppa ut hästarna.
Det här har jag kvar att göra (lite i stallet):
Borsta ordentligt, han kommer vara ren då han inte hinner gå ut i hagen innan.
Byta schabrak
Ta in stövlarna och kolla om dom är rena
Lägga kameran på ladd
Ta fram alla kläder(som är hemma)
Det är väl lite utav det jag ska göra nu


Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0