Händelsen igår.....

Det var en som ville veta händelsen när jag ramla av 2 gånger. Det var så att det kändes som jag hade han fram men han var gunghästig, om ni förstår vad jag menar. Sen så ställde jag mig upp för tidigt och inte väntade in han. Och då blev det lite fel.... Sen så dit han hoppade var läktaren och den tycker han bara är läskig utan folk på. Så jag tror han vart skeptiskt och jag trodde att han skulle hoppa. Men så blev det inte.. Han vägrade och jag som inte har så bra balans och jag ramlade över halsen och sen ramla jag av. Efter det blev jag rädd, och lite yr.

Sen när jag skulle hoppa själva banan gick det bra tills samma hinder. Jag tror det satt kvar i huvudet på oss båda. Jag var med om han skulle vägra, men istället blev hoppet väldigt konstigt. Jag såg video på det och där såg det inte alls konstigt ut men det kändes verkligen skumt. Jag flög av som en vante, så jag landade precis efter hindret och jag tror han hoppade över mig.
Varken jag eller Victor vart skadade. Men jag vart väldigt rädd och chockad.
/ Ida och Victor

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0