Kvaliten på schabrak

Idag så visade min kära Mamma mig skillnaden mellan vårat vita Mias Rs schabrak som tvättas ofta och vårat ljusblå från modern horse. Mias schabraket var som i ny skick även lindorna till. Medans både Modern Horse lindorna och schbraket var i väldigt dåligt skick. Har krympt och blivit väldigt noprigt. Vi tävlar med det vita och tvättar det efter varje tävling, medans det andra nästan aldrig.
Så jag ville bara säga att när jag köper saker tycker jag att kvaliten är väldigt viktig. Det känns onödigt att köpa ett fint och lite dyrt schabrak som blir alldelles skruttigt efter två tvättar. Så därför rekomenderar jag inte Modern Horse. Medans en stark rekommendation är Mias produkter! Jag tycker det är finare med ett schabrak med fin kvalite som inte är noprigt eller drar till sig hår. Något jag även tycker är dåligt är när undersidan på schabraket är vitt. Vad är det för mening att ha en vitt undersida medans övre är blå. Det blir så smutsigt och ser väldigt oprydligt ut. Det är ju inte så att undersidan spelar någon roll va? Hööks är experter på att ha vit på undersidan.
/ Ida och Victor

Kommentarer
Anonym xD Kommenterade...

Mias produkter är sååååååå grymma! Det håller jag med om! Men att Modern Horse blir slitet tycker INTE jag!!!! Mina Modern Horse saker är ABSOLUT inte slitet!! Jag blir ganska arg på dom som säger att Modern Horse är dåligt! Nog om det! ;(

Men Mias lindorna är så sköna att linda med!!



//Anonym

Datumet 2012-01-08 och klockan 15:10:52 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://hAR IINGEN

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0