Nu har min syster åkt...

... till England där hon förblir i 3 månader. Jag tror inte riktigt ni förstår, liksom 3 MÅNADER utan min fina syster att rådfråga om kläder, reta, bestämma med om hästen eller tycka om. Ingen babblande vid matbordet. Det kommer bli jättetomt utan henne.

Våran nya medryttare (Veras kompis) Emma kommer då ta Veras plats och det känns superskönt för hon är väldigt hästvan och så slipper jag ha 7 dagar i veckan utan tar 4 el 5 istället. Då har vi någon att rådfråga.

Jag kommer sakna min systeryster Veruslerus (Vera) jättemycket, men jag tror att hon tycker det är rätt skönt att komme hemifrån ett tag ♥

/Vilma

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0