Nyårslöften

Här kommer ett liknande inlägg om mina nyårslöften det här året, då jag har kommit på flera.
- Istället för att sitta hemma och dega göra något, mer social
- Sitta mindre vid datorn, det är bara en dator, inget äkta, inget levande.
- Börja träna mera, tränare 2 gånger i veckan utanför ridningen, men mer.
- Inte slösa massa onödiga pengar på onödiga saker, jag har faktiskt väldigt mycket.
- Såna som ljuger och better sig dåligt, inget för mig 2012.
- Bli lite mer ordningsam, gör allt, men vill göra allt lite noggranare.
- Inte äta massa godsaker, svårt men viljan hoppas jag vinner.
- Komma ut på någon tävling med Victor, går det bra fortsätta.

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0