Ridhus, Paddock eller inget?

Idag när jag skullle rida så blev det inte så. Ridhuset var upptaget för lektioner pågick och utebanan var fryst och gräset var halt. Men jag skrittade iaf på utebanan. Men det jag ville komma till är det väldigt jobbigt att inte kunna rida överallt. Det skulle vara så skönt att ha ett till ridhus. Men man ska faktiskt inte klaga, tänk dom som inte har ridhus alls. Det skulle jag aldrig klara, men ändå ganska mysigt. Det blir att man rider ut ofta.
Har ni ridhus/Paddock eller inget?







Kommentarer
Madde Kommenterade...

Där jag har min ponny har vi inget ridhus, men paddock. Vi har gummispån blandat med lite grus, så det fryser inte så lätt. Dessutom plogar stallägarna om det har snöat, och saltar om det håller på att frysa.

Så för mig är det inget problem att inte ha ridhus, det funkar super i alla fall :)

Datumet 2012-01-07 och klockan 17:53:56 Vi tackar för din kommentar!
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0