Skit.....

Tävlingen idag gick skit... Ramlade av två gånger samma hinder... hästen lyssna inte... katastrof... gjorde inte illa mig iaf.... blev rädd.... rädd hopryttare, njaa.... kanske dressyr next.... hästen inte framåt....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja min lilla tävling i postiv form.. Nej men är väldigt ledsen och rädd om ni vill ha mer berättat om vad som hände får ni kommentera. Ska snart börja fixa mig för kvällen. Vi ska till några gäster på middag kommer komma hem sent inatt så detta blir nog det sista inlägget, om inte ett litet avslöjande kommer upp.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är tvungen att göra streck imellan då det inte vill hoppa över en rad och det blir jobbigt för er att läsa.


Kommentarer
Anonym Kommenterade...

Berätta!!!!!!!!!! <3

Datumet 2012-01-06 och klockan 16:56:54 Vi tackar för din kommentar!

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0