Ta hand om dig!

Jag tror att många ofta missar sig själva i sin dagsplanering. Ett tag tänkte jag så lite på mig själv och så mycket på andra, samt var så stressad så att jag fick en psykisk klieri över hela kroppen (jag tror i alla fall det var orsaken). Nu kliar det inte alls lika mycket, för jag har lärt mig att ta hand om mig själv.

Det behöver inte vara så dramatiskt som det låter, utan bara en kväll med ett bad och nagelfix kan göra underverk. Själv hittar jag min självsfrälsning i att baka, gärna så sött som möjligt. Även laga mat och mocka, konstigt nog.
Jag är en väldigt rastlös person som blir väldigt trött på saker och ting ofta och snabbt, ändå har jag svårt att sluta göra saker eller skiljas från något. Det här har jag fått bukt med när jag har börjat ta hand lite mer om mig.

Men eftersom att allting i livet är lättare sagt än gjort, så slängde jag ihop ett litet collage med saker att göra!

Ta hand om dig!
/Vilma

Kommentarer
Anonym Kommenterade...

Bra tänkt:)

Datumet 2012-01-06 och klockan 09:51:30 Vi tackar för din kommentar!

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0