Tävlings outfit.

Imorgon är det Caprilli- tävling för mig och Victor. Ska bli spännande och kul. Hade tänkt legga upp outfiten för morgondagen. Dock är det inget collage, så ni får nöja er med en bild på varje sak.
Jag hade tänkt att köra på en simpel outfit, marinblått och lite brunt. Dock är det bara på sadel, träns och skor. Jag tyckte outfiten kommer vara snygg och stilren. 
Vad jag ska bära:

Mina finstövlar. Hoppas verkligen att dom passar. Dom är dödssnyggt till Victors bruna grejer. Gillar att dom sticker ut lite. Om dom inte passar blir det klämma ihop tårna eller mina svarta MH.
Ebbas kingsland tröja. Tror att den var borta, om så blir det min blå kingslandjacka.
Sen svarta ridbyxor, charles owen ridhjälm, racesafe väst, blå rockel handskar. Men det fick inte vara med på bild det skulle bli en lång text.
Vad Victor ska ha på sig:

Blåa John Whitaker skydd. Dock så är bak helt borta, så antagligen blir det utan bak eller mina svarta verdugus, men dom passar inte in....
Schabrak från Hööks, han kommer även ha en matchande huva till. Schabraket är mycket snyggare i verkligheten.
Sen såklart sadel, träns, bett, och sådant logiskt. Men det fick inte vara med.

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0