Frågestund

Postat av: Emilia

Vad brukar ni göra precis när ni kommer in i stallet? <3 :D

2011-03-28 @ 21:00:33 
URL: http://saning.blogg.se/
Ida: Det första jag gör är att hälsa på Victor och om han är ute i hagen brukar jag börja med att byta om eller läsa på tavlan.
Vilma: Jag brukar göra det samma som Ida, fast ibland går vi upp och äter först.
Postat av: KorvMedMos

Vem är du kär i, Vilma?

2011-03-30 @ 16:41:39
Hej Zack, kul att du hittade hit. Och Lilla Zackiboy, det tänker jag inte säga!

Postat av: Anonym

Hej vilma om du kan lista ut vem jag är så är du smart ;) ledtråden är "Hej" om du listar ut det är du skitsmart

2011-03-30 @ 18:23:59
Maja kanske? ♥
Postat av: Liza

Vad är så speciellt just Era hästar?

2011-04-03 @ 14:18:02
Ida: Att Victor är så himla personlig. Att om han gör fel blir han ledsen. Han är liten och tuff i hagen men sen visar det sig ibland att han är en liten Diva. HAN ÄR BÄST HELT ENKELT!
Vilma: För mig är hela Cooper speciell, då han bara finns. Men jag skulle anta att Coopers lojalitet är väldigt speciell eftersom att han alltid vill göra sitt bästa och verkligen försöker. Det finns inget ont i honom utan bara en helt ärlig, genom snäll häst. COOPER ÄGER MEST!
Postat av: Filippa

Ida: Varför valde ni att köpa just victor? Vilka andra hästar valde ni imellan? :)

Vilma: Hur ofta rider du cooper? Vad är tycker du är det roligaste att göra i stallet?

2011-04-04 @ 12:41:43 
URL: http://hoppar.blogg.se/
Ida: Vi valde att köpa Victor för att han dels var så snäll och han passade alla i familjen.
Först provred vi en häst som heter Tilda ni kan läsa ett inlägg om henne här
Sen så gick Tilda inte igenom men vi hade henne över sommaren sen provred vi Victor och sen en het ponny som heter Köhl hilmman

Vilma: Jag brukar rida Cooper väldigt olika, men 2-3-4 dagar i veckan blukar det bli :) Det roligaste att göra i stallet är helt klart att flumma. Vilket du och jag är gaaanska bra på?
Hoppas alla blev nöjda med sina svar!

Kommentarer

Kommentera du också!

Namnet var...:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt och osynligt)

Blogg eller hemsida?

Skriv vad du vill:

Trackback
RSS 2.0